القائمة الرئيسية

الصفحات

اكواد شفرة قناة ss7 محدثة اليوم | فضائية مجانية لنقل الدوري الانجليزي والاسباني

اكواد شفرة قناة ss7 محدثة اليوم | فضائية مجانية لنقل الدوري الانجليزي والاسباني
اكواد شفرة قناة ss7 محدثة اليوم | فضائية مجانية لنقل الدوري الانجليزي والاسباني


 منتخب مصر النهارده مع الحوار ثانيه ال' كود سيرفر دي كيو كام 'بدري قويه جدا لانها الحلقه قبل المباراة ولا لا احنا لازم ناخد بالنا من اللي كنتم العالية جدا لكن الرجل عامل الحاله جميله جدا عامل فيه عندنا شغل جماعي عامل تكوينها جميله جدا اكثر من لاعب من التصفيات شقه في المباريات كل ده بيديه لنا صباع الرجل ذا ثروة قومية دينا ان المفروض رضا حافظ عليه كل اللي هو يدفع لاعبين هو طبعا مستشفى مرموش وهو اللي يحط اللاعيبه اللي هي اللي ما كناش نعرف اهم حاجه ولا ايه النهارتفعيل سيرفر هاها 2024ده يأخذ


 السفر الدولي خبره الدولية لا المنتخب جاي ان شاء الله وانا باقول اندي لا ده انا كده كويسه جد' zxhn h108n v2.5 'ا النهارده جديده تدينا دافع ان احنا هناك الرجل لو لقيت بنفس الطريقه بتاعه انا عايز اقول على حاجه نائمه المباراة انا بقولهولك جماهير الشعب المصري وجمع النقاط يعني مباراه الوضع الطبيعي لضربات الجزاء ولا محمد عبد المنعم في ضربتين جزاء طيب ما هو النهارده بس الأبواب ونفسي المنتخب اللي كان بيلعب ونفس وطموح ونفس الأمان باستثناء ما كانش فيه مشتفعيل رسيفر سفن ستار 777 سوبر لازم






 اقول لك لا ده عشان الجمهور اه ده استاذ الرعب وكان مثال لكن العيب عليهم طموح كبير جدا اللاعيبه انا واثق لا المنتخب المصري انا انا انا متاكد كده وبقول يا رب ومش دا زار المرشد على أنهم لا ان شاء الله المبارا' ثغرة تشغيل سرفر apollo iptv منتهي الصلاحية 'ة بهدف لمنتخب مصر صعب الموضوع على السنغال كنت عايزاها لكن احنا في افريقيا نظام ممكن غريب شويه نختلف عن اوروبا وامريكا الهدف عندنا في التصفيات تيجي احساس بتفعيل iptv رسيفر سمارت سات 999 الابيضهدفين غير اوروبا بعد الكلام ده هنا - لفادي


 المنازل يبقى خمسة عادل اداء وجميل اداء والجماعي ما قلت حاجات والسماح لما كنت حالف تبيع المباراه وجميع الشعب المصري وجماهير تبع المباراه لا احنا لما نقول مثلا شغال عندها قوه بدنيه عاليه جدا كلوبالى واسماعيل ساره ومنزل اه عتاوله بس ما عندهمش الفنيات والخبرات المنتخب المصري المنتخب' فلاشة ستار لينك 999 الازرق ' مصر النهارده لما بقول لك كان عندنا اللعبه هو تريزيجيه والسوليه لا كان في حاجه يمكن ان الناس بصه ان احنا كنا عايزين زحمه حفله اللي احنا عايزين المباراه الناس كانوا عايزين فول






 واثنين وثلاثاء مش هتلاقي المذيع المبارتفعيل dqcamاه لا المباريات النهائيه دي هتتصدموا ايه طبعا العمر ما كنا في بيتها كبيره لما اكون انا اكتب واحد اتنين بصلي المغرب والبصل لتونس النهارده انت لما تكتب في ملعبك مع منتخب بيتزا شغال برافوا لمنتخب مصر ان شاء الله حلقة جميلة جدا وكان متابع المهم انت هتنام انت باين اللعيبه عندهم ابتسامه على بيع الف' سوفت وير راوتر هواوي hg532n 'ل ان شاء الله في الملعب و هنرجع ان شاء الله بنت وشاب كبير ان شاء الله نتكلم على المجموعة تصحيح أسوان دلوقتي متصل عنده


 على فكره كان في بالامس مباريات ليه مجتفعيل تايجر q5موعه الصعيد الالومنيوم يقدر يفوز على المنيا بنتيجة كبيرة نتيجة الميه أسوار عنده لطفي فرق نقطة عن كيما اسوان اللي عنده نقطه بالضبط ممكن كانت مباراه المنيا الجديده كنت كان عندنا مباراه مباراه فريق كبير بس انا كنت متابع وانا موجود بس الغريب الم' كود تفعيل rich tv 2024 'باراتين يعني انا الكابتن كبير يعني ما يبقاش عنده الملعب انا لما اجي اكل الاثنين المفروض كنت عايز اثنين واحد على حسب الفريق أكثر اربعه في المنيا بسرعة كبيرة جدا عن طريق كويس جدا نفس






 القصه بتاعت الثعلب كابتن انا كنت حاضره معها ودائما في المنيا مثلا وأسوان أنا أكثر اربعه واحده قديمه نتيجة المنيا متميز لازم الحاجه اللي احنا نشوف به من اللاعبين كان من نجوم المباراة كابتن طلبه محمد هاجر ايه الفريدتردد قنوات اموس المفتوحة سجل هدف وصل لهدفه السابع هذا الموسم بجانب أنه صنع خمس اهداف احنا عندنا صورته وحصل على ثلاث ضربات جزاء خلال الموسم كابتن طلبه محمد ما شاء الله عليه يعني وصل الهدف السابع كمان عندنا كابتن محمد ابو الحمد ده م' سعر رسيفر supermax x6 'واليد لسه


 راجع من اصابه برده عندنا صورته ادريس مع هدفين في الماتش وياخذ ضربه جزاء ما شاء الله عليهم يعني العيب الحياه تستاهل انها في يوم الايام تكون موجوده في الدوري الممتاز كمان عندنا كابتن مصطفى عفروتو مينتشغيل القنوات على mi boxسهوش لاعب الاهلي السابق طبعا في كابتن مصطفى عفروتو ده انا كنت متوقعه له حاجه كبيره جدا كاس العالم للشباباللي كان موجود هنا هو واحمد حجازي وحسام عرفات ومحمد طلعت يعني حا' سيرفر xcam 'جه كانت مجموعه هايله دي حاجه جميله قوي يعني الملاعب كلها ميلادهم






 محافظات مليانه كلنا دلوقت يعتبر مكتوب على الصعيد لا انا باشوف حاجات جميله قوي حاجه اسمها ملاعب وحشه كويسه النهارده ابراهيم عبد الصمد والمسئول عنه ماشفناك منتخب محل مين اللي انا والمنتخب الاول ممكن حضرتك تبعث الانديه حضرتك في الجروب في الجروب النهارده النهارده للكبار الاستاذ الدكتور اتصل بكم طيب رد على الناس بلاشتفعيل نوفا 10000 برو بلس ترد على الدوري الممتاز مع اتحاد الكوره انه علشان يبتدي الانديه فعلا يشيل حته نومه بترد' كود اشتراك red iptv 2024 'ش علي التليفون ليه


 يعني كابتن دكتور ايهاب كان موجود في الجزائر ما كانش موجود في مصر عاصمة العلم كان مشغول بس يمكن يكون المباراه بتاع منتخب مصر طبعا اكيد اخذت منه وقت كبيره وشغل كثير حته الربطه اب قال لي انه الدوري القسم الثاني هيوقف كل شهر تمام هيقعد هيشتغل بعد شهر تقريبا من برده يا مؤمن هو قدامي شهرين شهرين وينتهي عشان تعمتفعيل رسيفر next 9000 hd comboلي ورابطة دلوقتى فى الشهرين دول مش هتلحق تشتغل ولازم تتغير مع الموسم الجديد فقالوا الرب هتعمل قبل بدايه الموسم الجديد عشان يبتدوا

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
كود تفعيل سيرفر مارفل 2024 اشتراك مجاني لمدة سنة
تحميل اكواد تفعيل ktv iptv code لمدة سنة 2024 مجاناً
اكواد تفعيل iptv تشغيل رسيفر غزال 2024 المتوقف نهائيا
افضل ملف قنوات لبرنامج tv 3l pc مجانا 2024
اكواد تجديد سيرفر فوريفر 2024 مجانا تناسب أفضل أنواع الرسيفرات
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع