القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل تحويل media box 9090q لاعادة تفعيل الكودات المتوقفة

افضل تحويل media box 9090q لاعادة تفعيل الكودات المتوقفة
افضل تحويل media box 9090q لاعادة تفعيل الكودات المتوقفة

اوكي بعد كده اوكي بعد كده تطلع عليه الكومنت يعني هو هنا بيقول لي انت عايز كان اند بير عايز تعمل كان بيتصلح
ولا عايز تعمل كم من غير ما تطلع حصان هاقول له رقم واحد هضغط من على الكيبورد رقم واحد وبعد كده انطر بعد كده بيقول لي ان تحدد  , 
ميديا بوكس ,   لي سيرش هيبدا من كم ميجا بالضبط dream 999 plus 4 m vanila يعني انا اقول له زيرو تمام يعني اقول له بدل من الأول خالص حاضر طبعا او هاكتب علامة الام يعني اللي هي 0 ميجابايت تمام يا   كده هقول له انتش بعد كده هو هياخد وقته طبعا شويه انا عندي مثلا   , تحويل رسيفر جنرال 9090 ,  هارد تيرا في أي وقت شويه لو احنا براحتنا هنا العلامه الحمراء اللي هي اللي فات سيكتور هنا اسبيرو بتكتر ما فيش باد سيكتور هنا الريبير يعني هنا ايه اللى هيطلع لك المفروض الارقام لو طلع لك 10 بس المفروض انا كمان يكون فيها 10 بنات.فلاشه ريسيفر


تحويل رسيفر media box 9090q


التوك توك بيجري يعني اللي هو الصلح الباد سيكتور اللي فوق ده هو بيقعد الارقام وعملت المجرد فهد سيبه براحته خالص على اساس ان هو ما لوش أي أجزاء مفقودة أو لو شايف بكتور يقدر يعمل لها ريبير ويصلحها دون اي مشاكل يعني اداه بسيطه  , سوفت general hd 9090 hd ,   جدا يعني حوالي في حدود 14ميجا انا طبعا لك اللينك زي ما قلت لكم في الباص في ديسكريبشن يعني البرنامج ده هينفعك جدا على اساس لو الهارديسك عندكم بيطلب duplex activation code  دايما الشاشة الزرقاء بيطلع لك مدام اخطاء الكمبيوتر بيفصل لوحده ايه الكمبيوتر  , حمل 5 مليون فلاشة رسيفر ,   القراءة بتاعته بطيئه في بتضايق البرنامج ده هيساعدك ان هو يعمل لك البئر بشكل كامل على الباد سيكتور الموجودة عندي في الهارد تا 8 شباب ان الشرح يكون عجبكم ان شاء الله اتمنى من يعني هوايتك عشان معي جدا وتقدر تعمل سبسكرايب طلعت.مواصفات رسيفر ميديا ستار

ملف قنوات رسيفر media box 9090q


كلها وما تنساش او تفعل علامة الجرس علشان يجيلك أي جديد هنا ان شاء الله كان معكم محمد هلال سلام عليكم السلام عليكم وعليكم جميعا يا شباب يا رب تكونوا في احسن وافضل حال دايما معكم محمد هلال بره معنا حاجه مفيده جدا ان شاء الله ومهما  , ميديا سات ,   تقول للناس ازاي تزود الفلورست بتاعك اوكسوجين duplex iptv اشتراك المتابعين على حسابك على الانستغرام للموضوع ده يرضيك ان شاء الله كله تأكيد فواجب عليك التركيز في شرح اول حاجه لو انت   تاجر وشغال على الفاشون الملابس او شغال مسك   , تحميل برنامج media box ,  كائن مني او شغال في شغل الاونلاين او عايز تستهدي في أي ناس تكون لشيء معين وبعد ان انت مثلا فى سبيل المثال احنا في بقينا ممكن نكتب ام كلثوم تمام وبعد كده هتضغط اكثر لو احنا كنا هنا شباب احنا علم اسمه على جوجل بعد كده اول حاجه.ملف قنوات star net turbo x2

تحويل ميديا ستار 9191q


هنروح على الاضافه بتاعتنا اللي انا هسيبها لكم في اسفل الفيديو تحت اي حاجه هتكلم عليها ان شاء الله في الفيديو ده هتلاقيه فتح في البيت من غير اي اتصال روابط او اي شيء ان شاء الله هنروح الاوضه بتاعتنا اللي موجود بعد كده عند الضغط على قد كروم بعد كده تثبيت اضافه بعد   هانتظر شويه عقبال ما يتم الاسيتون e vision iptv activation code 2024 ساعه وبعد كده تنام قال لك تمت الاضافة بنجاح بعد كده  , مواصفات رسيفر star net turbo x2 ,   هنرجع على الصفحه دي بتاعتنا احنا كنا شغالين عليها بتاع الجوجل اواي صح انت عايزاه زي ما احنا ان شاء الله بعد كده هتضغط في الباص كبار علامة إنسان آلي كده لو أن تضغط عليها هيظهرلك جنبا إلى علامة أو جنب الايفون بناء بتاع الانستغرام  .code xtream 2024

تفعيل media box 9090q


هيظهر مربع أوجد راجل ايه ده كل ما عليك الا ان تضغط عليه مرة واحدة تفتح لك صفحه ثانيه انت بس ما عليك اللي انت اللى انت جوجل للفلورز نوت جوجل كانت يعني عايز تضيف ناس او عايز ناس بقى ضيفك يعني الاعدادي كويسه جدا لو انا   , code mi tv echolink 2024 ,  مثلا عايز اضيف ناس هاجي ferrari 999 رسيفر هنا تمام اضغط هاقول لمكن انا عايز ممكن اقول له عايز مليون معطفها بطلتها 7000000 او عايز ميه او عايز 1,000 بس انا ممكن اقول  مام و اضغط على كلمة موافق زي ما انتم شايفين هو طلع على الناس  , اكواد اكستريم ,   اللى متابعه على الصفحه دي كلها ممكن اعمل لهم بقى يعني الاعدادي كويسه مش هاعمل يعني لشخص واحد واحد هم كلهم يعني صداقته واحده بس والنبي حمالات جديده ايه زي الفل انت اول حاجه عشان تجيب ناس مستهدفين من اى صفحه انت.كود تفعيل lord iptv

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 

سوفت تحويل رسيفر media box 9090q لإعادة كود iptv مجانا


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع